2014. június 11., szerda

Első bejegyzés:)

Hálás vagyok az autizmussal élő, "kicsit más" gyermekemnek.



Mert ha nem lenne ilyen, nem ismertem volna meg számos nagyszerű embert.
Mert ha nem lenne ilyen, nem gondolkodtam volna el számos dolgon.
Mert ráállított arra az útra, amin járnom kell.
Mert rádöbbentett, hogy másképp kell néznem a világot.
Mert "miatta" elvégeztem az agykontroll tanfolyamot, elkezdtem relaxálni és egyre jobban érzem magam:).
Mert környezettudatosabb lettem miatta.
Mert egészségesebben főzök, táplálkozom miatta.
Mert jobban megismertem magamat általa.
Mert jobban megismertem a férjemet általa.
Mert elkezdtem kertészkedni miatta.
Mert mindaz, amit miatta kezdtem el, a saját épülésemre is szolgál, sok dolog, amibe azért fogtunk, hogy neki jobb legyen, ő gyógyuljon, az egész családunkat előre viszi.
És ő is egyre jobban van, gyógyul, járja a saját útját...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Szeretném, ha megjegyzéseiddel, hozzászólásaiddal segítenél nekem kitalálni, hogy mi is az, ami az olvasóimat legjobban érdekli, mi is az, amiben segíteni tudnék?